زیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگ

ده هتل عجیب جهان - به نام تک پرستوی عشق
سفارش تبلیغ

به نام تک پرستوی عشق
لینک دوستان

 

هتل زندان کاروستا، لیپاجا، لتونی

 

 

این هتل در اصل به عنوان زندان نازی‌ها ساخته شده و مدتی نیز به عنوان زندان روسیه مورد استفاده قرار گرفته است. اما اینک و پس از تعطیلی زندان به یکی از جاذبه‌های گردش‌گری معروف کشور لتونی تبدیل شده است. البته آن حس عجیب و رعب آور حتی اکنون که به مکانی برای استراحت تبدیل شده بر فضای آن حکم‌فرمایی می‌کند.

هتل 1

 

 

اقامتگاه زیردریایی پوزوئیدون، فیجی

 

 

اگر به دنبال یک ماجراجویی زیر آبی هستید در این صورت این اقامتگاه را به حضورتان معرفی می‌کنیم. این هتل اخیرا و در سال 2008 در یک جزیره خصوصی در فیجی افتتاح شده است. مجموعه‌ای از 22 اتاق فشرده شده زیر فشار آب که تنها از پنجره ساخته شده و محیطی دنج را برای عاشقان دریا فراهم نموده‌اند. علاوه بر این از دیگر خدمات این اقامتگاه که باعث خودستایی آن شده زیردریایی‌هایی است که به طور خصوصی شما را به یک گردش تفریحی در اطراف تپه‌های مرجانی می‌برند.

هتل 2 

 

 

 

پالاسیو د سال (قصر نمک)، بولیوی

 

 

حتما قبلا در مورد هتل‌های ساخته شده از یخ چیزهایی شنیده‌اید اما اینک شما را با هتلی در کشور بولیوی آشنا می‌کنیم که از بلوک‌های نمک تراشیده شده است. اما وقتی که در این هتل نمکی استراحت می‌کنید و از امکانات بی‌نظیرش (زمین گلف، سونای خشک، نمک و ماساژدرمانی) لذت می‌برید دیگر نحوه ساختش چندان عجیب به نظر نمی‌آید.

هتل 3

 

 

مهمان خانه دریاچه مالارین، سوئد 

 

 

این خانه کوچک به عنوان پروژه هنری توسط میکائیل گنبرگ ارائه شد. این هتل شناور شبیه یک آلونک کوچک است که روی اقیانوس سرگردان مانده. اما بخش دلپذیر این خانه اتاق خوابی است که 3 متر زیر آن واقع شده است. راه دسترسی به این اتاق هم در نوع خود جالب می‌باشد. 

هتل 4 

 

 

 

اقامتگاه دریایی، پولا مابول، مالزی

 

 

جزیره مابول به عنوان یکی از بهترین مناطق جهان برای عکاسی زیر آب به شمار می‌آید. این اقامتگاه دریایی نیز مکانی مناسب را برای غواصان فراهم نموده و حتی امکانات غواصی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. اینجا بندرگاه امنی برای غواصان سراسر دنیا است. یک سکوی نفتی که بالای جزایر مرجانی مثلثی شکلی قرار گرفته و امکان غواصی و گردش با شکوهی را در اطراف این تپه‌ها برای مهمانانش مهیا نموده است.

هتل 5 

 

 

 

هتل دی گلس (هتل یخی)، کبک، کانادا

 

 

قبلا ما از هتل‌های ساخته شده از قطعات یخ صحبت کردیم. در اینجا شما را با یکی از آن‌ها که در کانادا و در شهر کبک ساخته شده آشنا می‌کنیم. جالب‌ترین نکته در مورد این هتل این است که هر ساله و به مدت یک ماه (دسامبر) از نو بازسازی می‌گردد. یک کار سخت و طولانی، اینطور نیست؟!  

هتل 6 

 

   
هتل لاپلاند، فنلاند 

 

 

دیگر منزلگاه سردی (نگران نباشید شما را کاملا گرم نگاه می‌دارد) که مناسب ماجراجویی‌ است، ایگلوهای شیشه‌ای است که در ناحیه لاپلاند در شمال فنلاند ساخته شده‌اند. در ساخت این کلبه‌ها از شیشه‌های حرارتی استفاده شده که امکان مشاهده آسمان را برای ساکنین فراهم می‌نماید. 

هتل 7 

 

   
منزل‌گاه جادوی سبز کرالا، هندوستان 

 

 

در کنار هتل‌هایی که در زیر آب واقعند نوع دیگری از استراحت‌گاه‌ها را می‌توان یافت که حدود 2700 متر بالاتر از زمین ساخته شده‌اند. بله این یک هتل جنگلی است که در منطقه کرالا واقع در هندوستان و در جنگل‌های بارانی و سرسبز ساخته شده است. خانه‌های درختی دو طبقه‌ای که روی درختان قرار گرفته و به دقت تقویت گردیده است. 

هتل 8 

 

 

 

هتل‌های کپسولی دن هاگ، هلند

 

 

در هلند این امکان برای آن‌دسته از افراد ماجراجو فراهم شده تا نوع دیگری از هتل را تجربه کنند. این کپسول‌ها ایده‌ای خلاقانه دارد شما می‌توانید از آن‌ها روی خشکی استفاده کنید یا همچون قایق روی آب شناور شوید.این هتل‌های کپسولی لزوما تجملاتی و جادار نیستند اما در عین حال می‌توانند اقامت خوش و سرگرم کننده‌ای را برای حدودا 3 مسافر فراهم کنند.

هتل 9 

 

 

 

درخت حبابی، فرانسه

 

 

دیگر خانه شگفت انگیزی که به شفافیت کریستال است خانه‌های قابل باد کردن وشفافی هستند که در فرانسه تولید می‌شوند. این طرح که توسط پیر دوما ارائه شده است به صورت گسترده‌ای برای اقامت مهمانان مورد استقبال قرار گرفته است.

هتل 10 

 


[ یکشنبه 92/8/26 ] [ 1:43 عصر ] [ erfan irani ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب
ساعت روز


بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 83859

پیچک

  • کد نمایش افراد آنلاین