زیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگ

به نام تک پرستوی عشق
سفارش تبلیغ

به نام تک پرستوی عشق
لینک دوستان
اعتراض عجیب و برهنه زنان فمنیست بر علیه استفاده از مانکن های لاغر در جشنواره مد میلان ......! درگیری تعدادی معترض فمنیست با پلیس میلان علیه استفاده از مانکنهای لاغر در جشنواره مد میلان هنگام برپایی نمایش برند ورساچه جنجال آفرید.
 
برهنگی این زنان در اعتراض به استفاده از مانکن لاغر!
 

این زنان معترض در حالیکه هیچ لباسی به تن نداشتند و تنها یک شلوار پوشیده و شعارهایی روی بدنشان نوشته بودند با پلیس درگیر شدند. به گزارش ایران ناز این سه زن که خود سابقا مدل بودند با پلاکاردهایی با مضمون: مد=فاشیست و گرسنگان را نجات دهید. در بیرون سالن برپایی نمایش هیاهو برپاکردند.
 
 
برهنگی این زنان در اعتراض به استفاده از مانکن لاغر!

پلیس این معترضان را هنگامیکه قصد داشتند به سالن برپایی نمایش وارد شوند دستگیر کرد. بنا بر گزارشات اکثر مدلهایی که در خانه ای مد در حال فعالیت هستند از سوءتغذیه ، بی اشتهایی و کم وزنی شدید رنج میبرند.

[ یادداشت ثابت - جمعه 92/11/12 ] [ 1:28 عصر ] [ erfan irani ] [ نظرات () ]
یکی از کسانی که آن را به ساحل آورده، می گوید: این بزرگترین ماهی است که در تمام عمرم دیده ام: 5 متر و 50 سانتیمتر بود که بسیار دراز بود!
 
ماهی به این بزرگی را تا به حال دیده اید؟ (عکس)

به گزارش روزگارنو، در سواحل کالیفرنیای جنوبی، اتفاقی افتاده که بیشتر به بخشی از یک رمان فانتزی شبیه است و آن هم به ساحل آمدن یک ماهی حدودا 5/5 متری است که به مار اورافیش (مار oarfish ) شناخته شده است.
 
ماهی به این بزرگی را تا به حال دیده اید؟ (عکس)

این ماهی که در آب مرده بود در جزیره کاتالینا در نزدیکی لس آنجلس پیدا شده است و عکس آن را موسسه دریایی جزیره کاتالینا گرفته و منتشر کرده است.
 
ماهی به این بزرگی را تا به حال دیده اید؟ (عکس)
 
اکثر افسانه های دریایی مشتق شده از مار دریایی بوده و به همین نوع ماهی برمی گردد. نام علمی این گونه oarfish می باشد و در آبهای گرمسیری و معتدل، آن هم به ندرت، دیده می شود

[ یادداشت ثابت - جمعه 92/11/12 ] [ 1:28 عصر ] [ erfan irani ] [ نظرات () ]
پیر زنی 98 ساله که دان 10 جودو گرفت !! +عکس
فوکودا اکنون یکی از 4 نفر افراد زنده دنیا است که موفق به دریافت درجه دهم کمربند مشکی جودو(دان10) شده است. برای درک بهتر اهمیت موفقیت فوکودا لازم است بدانید که در طول تاریخ فقط 16 نفر موفق به کسب این افتخار شده اند.
 
پیر زنی 98 ساله که دان 10 جودو گرفت !! +عکس

به گزارش ایران ناز خانم فوکودا تمرین جودو را در سال 1935 شروع کرد و تنها شاگرد زنده بنیانگذار مدرسه جودوی کانو جیگورو است. او به اصرار معلمش انگلیسی را فرا گرفت تا جودو را در سطح بین المللی رواج دهد. در دورانی که ازدواج کردن، تشکیل خانواده دادن و خانه داری یک رسم رایج در جامعه بود، فوکودا بر خلاف سنت موجود، فراگیری جودو وفننون رزمی را ترجیح داد.

او می گوید:«من فقط جودو کار می کردم و با جودو ازدواج کردم. هرگز تصوری در مورد این راه طولانی نداشتم.»
در مدرسه جودوی جیگورو تا مدت ها زنان اجازه نداشتند کمربند مشکی بالاتر از 5 داشته باشند و فوکودا در سال 1972 که بخش زنان در مدرسه راه اندازی شد، به افتخار داشتن کمربند مشکی درجه6(دان6) ارتقا یافت.
 
پیر زنی 98 ساله که دان 10 جودو گرفت !! +عکس

فوکودا می گوید، او جودو را آگاهانه انتخاب کرد تا در عین نجابت، مهربانی و زیبایی به لحاظ جسمی و ذهنی نیز محکم و قوی باشد. فوکودا معتقد است: این نوع زیبایی به ظاهر نیست بلکه آگاهانه است و می افزاید: زیبایی درون روح مهربانی است. این اعتقاد من است ودر تمام زندگی و در رویاهایم این نوع زیبایی را دوست داشتم.

گفتنی است، سنسی کیکو فوکودای 98 ساله همچنان هفته ای سه روز در آموزشگاه جودوی زنان، جودو آموزش می دهد.

[ یادداشت ثابت - جمعه 92/11/12 ] [ 1:26 عصر ] [ erfan irani ] [ نظرات () ]
جنجالی دیگر توسط سلنا گومز و جاستین بیبر!!

تقریبا مدت زیادی از جدایی های بحث بر انگیز و جنجالی سلنا گومز و جاستین بیبر میگذرد و این بار این زوج جوان هالیوودی دوباره تیتر اول رسانه ها قرار گرفته اند. به گزارش ایران ناز، در تمام مدت جدایی این زوج “سلنا گومز” در جشنواره ها و پارتیهای مختلف شرکت میکرد و “جاستین بیبر” نیز با رفتارهای عجیب و خشنش خبر ساز شده بود.


خبرها نشان میدهد این زوج اخیرا یک ملاقات غیر منتظره داشته اند که نشان میدهد شاید رابطه رومانتیک آنها دوباره آغاز شود. جاستین بیبر این روزها در نروژ به سر میبرد و در حال اجرای برنامه های زنده در این کشور است و گفته میشود “سلنا گومز” ستاره 22 ساله موسیقی و تلویزیون امریکا برای دیدن او با جت شخصی به نروژ سفر کرده است و بعد از اجرای برنامه اش در پشت صحنه دیداری خصوصی با او داشته است.

یک منبع نزدیک به این زوج میگوید اگرچه از سال گذشته آنها همواره قهر و آشتی بوده اند و شایعات زیادی پیرامون جدایی آنها به گوش میرسید اما آنها هرگز نتوانسته اند برای مدت زیادی از هم دور باشند.
چندی پیش گومز عنوان کرده بود دوست ندارد هیچ عکسی از او در کنار جاستین بیبر دیده شود اما به نظر میرسد او خیلی زود تغییر عقیده داده و همه چیز را فراموش کرده است.


[ یادداشت ثابت - جمعه 92/11/12 ] [ 1:26 عصر ] [ erfan irani ] [ نظرات () ]
این دختر 15 ساله جوانترین شهردار دنیا شد! +عکس
به گزارش ایران ناز و از بیروت به نقل از منابع خبری فلسطین، این دختر طی مصاحبه با روزنامه های فلسطینی اعلام کرده که وی به مقام و منصب به اندازه انجام وظیفه و خدمت به مردم اهمیت نمیدهد. وی افزود: این ایده از سوی باشگاه جوانان روستایش و به تشویق رییس شهرداری به وی عرضه شده است.

بشائر ادامه داد: من ساعت هشت صبح سرکار حاضر می شوم و به کارهای اداری و امضای معامله های اداری مردم مشغول می شوم و گاهی اوقات نیز برای حل مشکلات مردم و آشنایی با مشکلات آنها، جلساتی را با حضور مردم تشکیل می دهم.
 
این دختر 15 ساله جوانترین شهردار دنیا شد! +عکس
 
بشائر در پایان گفت: من رأس ساعت 2 بعد از ظهر به خانه باز می گردم و مانند دختران هم سن و سال خودم به کارهای عادی و روتین خانه می پردازم. وی گفت: مقام ریاست شهرداری برای من امری ظاهری و صوری نیست و من دارای اختیارات و صلاحیات کامل در این زمینه هستم.

[ یادداشت ثابت - جمعه 92/11/12 ] [ 1:25 عصر ] [ erfan irani ] [ نظرات () ]
معماران خلاق و کوچک با سازه های زیبا در عمق دریا
باور اینکه بیگانه‌ها به اعماق اقیانوس هم رفت‌وآمد داشته و این طرح عجیب را خلق کرده باشند، ساده نیست؛ اما فکر می‌کنید چه موجود زمینی توانسته این سازه زیبای را که قطر آن به 2 متر می‌رسد، خلق کند و از ساخت آن چه هدفی داشته است؟

غواصان حدود 20 سال پیش برای اولین‌بار با این سازه‌های زیبا در بستر اقیانوس برخورد کردند. معمار کوچک آنها نوعی ماهی بادکنکی نر است که لانه‌ای برای خانواده خود می‌سازد.غواصان اولین‌بار حدود 20 سال پیش با این دوایر متحدالمرکز مرموز در نزدیکی جزیره‌ای در ژاپن آشنا شدند؛ اما تا به حال کسی نمی‌دانست معمار هنرمندی که این سازه‌های زیردریایی را درست می‌کند،چیست.

سازه زیردریایی
اکنون محققان کشف کرده‌اند که این دوایر در حقیقت لانه‌ای هستند که توسط ماهی نر گونه تازه‌ای از ماهی بادکنکی  Torquigener در دریاها و به منظور جلب‌توجه ماهی بادکنکی ماده ساخته می‌شوند. آنها می‌گویند این ماهی کوچک که تنها 13 سانتی‌متر طول دارد، حدود 10 روز را صرف ساخت این لانه و تزئین آن می‌کند تا ماهی ماده را تشویق به تخم‌ریزی در لانه خود کند.
 
معماران خلاق و کوچک با سازه های زیبا در عمق دریا
 
هنر غریزی
ماهی نر که حدود 13 سانتی‌متر طول دارد از بدن و باله‌های خود خود برای به وجود آوردن پستی‌ها و بلندی‌ها در بستر ماسه‌ای اقیانوس استفاده می کند. او مرکز دایره‌ها را جایی انتخاب می‌کند که ماسه نرم و دانه‌ریزی داشته باشد. او برای خلق شاهکارش ابتدا مستقیما به سمت مرکز حلقه‌ها شنا می‌کند و سپس شروع به گردش به دور حلقه مرکزی خواهد کرد.
 
معماران خلاق و کوچک با سازه های زیبا در عمق دریا
 
ماهی بادکنکی
او پیش از اینکه ماهی ماده از راه برسد، الگوهای بی‌نظم و عجیبی را روی شن‌های نرم مرکزی لانه ترسیم می‌کند و مناطق برجسته‌ تشکیل‌دهنده حلقه‌ها را با صدف و تکه‌های مرجان تزئین خواهد کرد.با نزدیک‌شدن ماهی ماده به لانه، ماهی نر شروع به برهم‌زدن شن‌های نرم میانی لانه می‌کند تا توجه او را جلب کند. ماهی ماده اگر لانه و معمار آن را بپذیرد،
 
در مرکز این دایره‌های عجیب تخم‌ریزی کرده و مراقبت از تخم‌ها را به ماهی نر می‌سپارد.محققان هنوز نمی‌دانند معیارهای ماهی ماده برای انتخاب لانه چیست. آنها حدس می‌زنند طرح‌های ایجاد شده در ماسه نرم میانی، تزئینات لانه، ابعاد آن و شاید تقارن دایره‌ها در انتخاب محل تخم‌ریزی مؤثر باشد. از سوی دیگر کار ساختن این لانه زمان‌بر است و بزرگ‌تر بودن آن می‌تواند نشانه ساخته‌شدن توسط نر قدرتمندتری باشد.

بهترین پدر دنیا
ماهی ماده پس از تخم‌ریزی لانه را ترک می‌کند و وظیفه مراقبت از تخم‌ها را هم به عهده ماهی نر می‌گذارد. ماهی نر حدود 6 روز باید در لانه بماند تا ماهی‌های کوچک سر از تخم دربیاروند.با تولد ماهی‌های کوچک، ماهی نر هم لانه را ترک می‌کند تا جایی همان نزدیکی‌ها به دنبال دانه‌های شن نرم بگردد و ساخت یک لانه تازه را آغاز کند. محققان می‌گویند ماهی نر تمامی شن‌های نرم اطراف لانه را برای معماری آن به کار گرفته و برای ساختن یک لانه تازه باید بخش دیگری از بستر شنی را جستجو کند تا بتواند کار داوطلبانه خود را از نو آغاز کند.
تعداد نمایش 3106 بار

[ یادداشت ثابت - جمعه 92/11/12 ] [ 1:24 عصر ] [ erfan irani ] [ نظرات () ]
برتری زنان از مردان

رانندگی در شهر

تحقیقات ترافیکی انجام شده در سال 2010 نشان می دهد که 80? عاملین تصادفات شهری مردان بوده اند. زنان به سبب رعایت احتیاط کمتر از مردان دچار حادثه می شوند.

تحصیلات آکادمیک

بر طبق آمار   دانشگاه ها به ازای هر 100 مردی که فارغ التحصیل می شوند، 185 زن را فارغ التحصیل می کنند. آنها تخمین می زنند که تا سال 2016 میلادی، 61? لیسانس ها، 63? فوق لیسانس ها و 58? فارغ التحصیلان مقطع دکترا زن باشند.

آدرس دادن و راهبری

محققان دانشگاه سنت جوزف در فیلادلفیا گروهی از مردان و زنان را تحت آزمایش قرار دادند تا آدرس مکان های توریستی محبوب را بدهند و به طور کامل شرح دهند که چگونه می توان به آنجا رسید. آنها به این نتیجه رسیدند که خانمها خیلی دقیق تر از آقایان انجام می دهند. محققان معتقدند که بانوان هنگام آدرس دادن پس از اندکی مکث و بررسی کل مسیر آنرا به زبان می آورند و این در حالی است که آقایان به محض اینکه از آنها سوال می پرسید، شروع به پاسخ دادن می کنند و در حین پاسخ دادن مدام خود را تصحیح می کنند.

سرمایه گذاری

مردها بیشتر از زنان در فروش سهام خود دچار اشتباه می شوند و ضرر بیشتر شامل حالشان می شود. مطالعه در سال 2009 نشان می دهد که سرمایه بانوان شرکت کننده در بازار بورس بین سالهای 2003 و 2004 با 10? رشد همراه بوده و این رقم 3? از رشد کل شاخص بورس و 4? از میزان رشد متوسط سرمایه مردان بالاتر بوده است.

حافظه‌ی بهتر

2 مطالعه جدید اثبات کردند که زنان 5 درصد بیشتر از مردان قدرت به خاطر سپاری کلمات و چهره ها را دارند. همینطور تحقیقات انجام شده در سال 2008 که در سوئد انجام شد، نشان داد که زنان قدرت بیشتری در حفظ کلمات، اشیا و تصاویر در ذهنشان دارند.

چکش زدن

زنان 10? از مردان در وارد کردن ضربه توسط چکش دقیق تر اند و ضربه را با نیروی متناسب وارد می کنند. این نتایج را دانشگاه ماساچوست پس از انجام تحقیقات بر روی زنان و مردان اعلام نمود.

گویندگی اخبار

محققان سوییسی بر این باورند که اخباری که توسط گویندگان زن گفته می شوند، اعتبار بیشتری را نزد بینندگان به نسبت اخبار گفته شده توسط مردان کسب می کنند


[ یادداشت ثابت - جمعه 92/11/12 ] [ 1:23 عصر ] [ erfan irani ] [ نظرات () ]
هتلی بسیار زیبا که بی شباهت به بهشت نیست
در واقع این یک هتل رستوران زیر دریایی است که در اعماق آبهای اقیانوس هند قراردارد.

روز
 
هتلی بسیار زیبا که بی شباهت به بهشت نیست

شب
 
هتلی بسیار زیبا که بی شباهت به بهشت نیست

آیا به دنبال یک هتل رویایی برای ماه عسل خود هستید؟ آیا شما شدیدا مایه دار هستید؟
چیزی ورای تصور میخواهید؟ در واقع این یک هتل رستوران زیر دریایی است که در اعماق آبهای اقیانوس هند قراردارد.
یک بخش از این هتل رستوران به چند سوییت جداگانه با نمایی بسیار عالی اختصاص پیدا کرده است که زوجهای جوان برای ماه عسل و یا دگیر زوجهای برای سالگرد ازوداج خود استفاده می کنند.

در واقع شما در کنار ماهیها می خوابید، نفس میکشید، زندگی میکنید. آن هم ماهی هایی واقعی از یک اقیانوس عظیم.
 
هتلی بسیار زیبا که بی شباهت به بهشت نیست

اما اگر بخواهید این سوییت را اجاره کنید باید اقلا” 14 روز قبل اطلاع دهید. این رستوران در کشور مالدیو و در زیر اقیانوس هند قرار دارد و هزینه ی آن هم شدیدا بالاست.

[ یادداشت ثابت - جمعه 92/11/12 ] [ 1:22 عصر ] [ erfan irani ] [ نظرات () ]
دوستی عجیب خرس و شیر و پلنگ
یک خرس به همراه یک پلنگ و شیر یکی از عجیب‌ترین روابط دوستی را در دنیای حیوانات شکل داده اند.

این سه حیوان 8 سال پیش در یکی از حملات مبارزه با مواد مخدر پلیس در آتلانتا در حالی که فقط دو ماه سن داشتند نجات پیدا کردند و سپس به باغ وحشی در جرجیا انتقال پیدا کردند.

بعد از آنکه آن‌ها به باغ وحش و مرکز نجات حیوانات Noah"s Ark واقع در جرجیا منتقل شدند ، مسوولان این مرکز تصمیم گرفتند این حیوانات را در کنار یکدیگر نگهداری کرده و بزرگ کنند.

داین اسمیت یکی از مدیران باغ وحش در این باره گفت : ما می‌توانستیم این سه حیوان را از یکدیگر جدا کنیم ، اما چون آن‌ها مانند یک خانواده و به همراه هم به این مرکز منتقل شدند ، ما تصمیم گرفتیم از آن‌ها در کنار یکدیگر مراقبت کنیم.

طبق اطلاعات ما ، اینجا تنها مکانی است که شما می‌توانید ترکیبی از این سه حیوان را در کل جهان مشاهده کنید.

بعد از 8 سال زندگی در باغ وحش ، این پلنگ ، خرس و شیر به محل جدیدی که برای آن‌ها ساخته شده است منتقل شده اند و بازدیدکنندگان می‌توانند از این پس از نزدیک رابطه دوستی عجیب بین این حیوانات را تماشا کنند.

البته ما در ابتدا بودجه کافی برای منتقل کردن ‌آن‌ها به مکان جدید را نداشتیم.اما هم‌اکنون محل جدید نگهداری آن‌ها آماده شده است و از این پس بازدیدکنندگان بهتر می‌توانند این خانواده عجیب را از نزدیک تماشا کنند.

بالو که خرس این خانواده است نزدیک به 453 کیلوگرم ، شره خان ببر و لئو شیر خانواده هر دو 158 کیلوگرم وزن دارند و مانند برادر در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

از آن‌جایی که لئو یک شیر است و اغلب اوقات روز را مانند دیگر شیرها در خواب به سر می‌برد ، بالو و شره خان رابطه بسیار نزدیک‌تری با یکدیگر برقرار کرده اند.

دیدن صحنه‌هایی مانند این که یک خرس بزرگ آمریکایی دستان خود را به دور یک ببر حلقه می‌کند و با هم بازی می‌کنند بسیار شگفت انگیز و عجیب است.

زمانی که لئو از خواب بیدار می‌شود ، این سه حیوان باقیمانده روز را با گذران در کنار یکدیگر سپری می‌کنند و تا زمانی که هر کدام از آنان به دنبال غذا بروند این همنشینی ادامه پیدا می‌کند.

آن‌ها هم‌چنین برای گرم ماندن معمولا در کنار یکدیگر می‌خوابند و این اتفاقات تعجب هر بیننده ای را به خود جلب می‌کند.

ساخت محل جدید نگهداری آن‌ها نزدیک به 15 هزار پوند هزینه در بر داشته است و باید تا حد ممکن مقاوم و محکم ساخته می‌شد تا بتواند به عنوان خانه جدید این دوستان مورد استفاده قرار گیرد.


[ یادداشت ثابت - سه شنبه 92/11/9 ] [ 12:10 عصر ] [ erfan irani ] [ نظرات () ]
این خانم 78 سال است بدون آب زنده مانده!! +عکس
یک زن هندی ادعا کرد که از سن 14 سالگی از نوشیدن آب خودداری کرده است. ناراساما که بیش از 90 سال عمر دارد، 78 سال است زندگی بدون نوشیدن آب را تجربه کرده است. ناراساما گفت: می‌دانم این ادعا برای بیشتر مردم غیر قابل باور است اما افراد خانواده‌‌ام که با من در ارتباط هستند می‌دانند این ادعا حقیقت دارد. هیچ وقت احساس نکردم به نوشیدن آب نیاز دارم، تنها در طول روز دو فنجان قهوه مصرف میکنم.
 
این خانم 78 سال است بدون آب زنده مانده!! +عکس

به گزارش ایران ناز به نقل از رسانه‌های داخلی هند، ناراساما در کودکی به بیماری مبتلا شد که هر چه آب مصرف می‌کرد احساس تشنگی‌اش برطرف نمی‌شد و به همین دلیل روزانه 10 لیتر آب مصرف می‌کرد تا این که آب خوردن بیش از حد مشکلاتی را برای او ایجاد کرد.

والدین ناراساما او را به یک پزشک دیگر نشان دادند و تحت درمان قرار گرفت و به خود قول داد که هیچ وقت آب ننوشد. این زن همچنین گفت: در طول تابستان برای این که گرما و مصرف‌ نکردن آب اذیتم نکند، لباس مرطوب می‌پوشم

[ یادداشت ثابت - سه شنبه 92/11/9 ] [ 12:8 عصر ] [ erfan irani ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب
ساعت روز


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 83763

پیچک

  • کد نمایش افراد آنلاین